Studenții Universității „Alexandru Ioan Cuza”, Universității de Medicină și Farmacie „Gr. T. Popa”, Universității de Științele Vieții „Ion Ionescu de la Brad” și Universității Naționale de Arte „George Enescu” care doresc să se cazeze în anul universitar 2022-2023 în campusul „Tudor Vladimirescu” sunt rugați să se prezinte mâine, 12.10.2022, începând cu ora 10.00 la Secretariatul Direcției Servicii Studențești, situat la parterul căminului T18 – intrarea laterală.
Documentele necesare pentru cazare sunt:
- cartea de identitate: original + copie;
- 2 fotografi tip „carte de identitate” ce va fi utilizată pentru legitimația de cămin și contractul de cazare;
- extras de cont bancar pe numele titularului contractului de cazare (al studentului cazat) – se poate printa și o captură de ecran din aplicația bancară din care să reiasă în mod clar contul IBAN și numele titularului de cont. Acest document se poate depune la administrația căminului până cel târziu pe data de 31.10.2022. Nu se acceptă extrase de cont pe numele părinților sau al colegilor de facultate;
- adeverință de student emisă de facultate, în care să se specifice dacă studentul urmează cursuri la buget sau taxă. Termen maxim de depunere pentru adeverință: 19.10.2022
- documente suplimentare în original pentru studenții ce pot beneficia de cazare gratuită sau redusă;
Regula de acordare a locurilor de cazare va fi primul venit – primul servit. Tarifele de cămin vor fi aceleași ca pentru studenții TUIAȘI.