Problemele de conectare la infrastructura de comunicații de date din campusul studențesc se anunță prin adăugarea unui tichet în cadrul sistemului de suport tehnic de la adresa:
[button link=”http://www.campus.tuiasi.ro/support/” color=”blue”]www.campus.tuiasi.ro/support[/button]
- Tichetul trebuie să conțină toate informațiile de localizare solicitate de sistem, precum și cât mai multe informații privind natura problemei și momentul apariției acesteia.
- Înregistrarea tichetului este confirmată în mod automat prin e-mail;
- Orice tichet primește un număr de identificare și un link de acces;
- Echipa de suport tehnic actualizează starea tichetului și poate solicita informații suplimentare;
- Prin intermediul tichetului se poate comunica cu echipa de suport tehnic.
În situația în care apar probleme multiple ce țin de defectarea unui switch, este posibil să nu fie necesar ca echipa de suport tehnic să intervină în toate camerele afectate, situație în care vă rugăm să anunțați rezolvarea problemei prin intermediul link-ului de acces la tichet.
Vă informăm că pentru a îmbunătăți procesul de rezolvare a problemelor de conectare la rețeaua de date din Campusul studențesc „Tudor Vladimirescu”, a fost implementat un site web dedicat ce poate fi accesat la adresa
[button link=”http://campus.dicd.tuiasi.ro/” color=”blue”]campus.dicd.tuiasi.ro[/button]
Direcția Informatizare și Comunicații Digitale