Începând de luni, 6 decembrie 2021, Universitatea Tehnică „Gheorghe Asachi” din Iași va lansa o soluție de tichete online, prin care studenții vor putea transmite toate problemele pe care le întâmpină în campus în viața de zi cu zi. Astfel, administrația campusului va renunța la clasicele caiete de sesizări de la cămine, în care studenții puteau scrie defecțiunile din camerele de cămin.
În aplicația online, au fost predefinite 3 categorii de probleme:
- Sesizări catv– ce vor fi remediate de suportul tehnic al companiei Vodafone România SA.
- Sesizări legate de conexiunea la internet– vor fi remediate de Direcția de Informatizare și Comunicații Digitale a universității
- Probleme tehnice pe care studenții le vor întâmpina în cameră sau pe spațiile comune ale căminului, după cum urmează:
a.instalație termică sau sanitară
b. instalație electrică
c. tâmplărie (uși, ferestre, mobilier)
Aceste probleme vor fi remediate de angajații Atelierului de întreținere din cadrul Biroului Tehnic al Direcției Servicii Studențești
Programul de lucru al personalului de intervenție este de luni până vineri, între orele 07.30-15.30.
Studenții sunt rugați să transmită direct administrației campusului orice alt tip de problemă care nu este predefinită în sistemul online de tichetare. Emailul la care pot face astfel de sesizări este dss@tuiasi.ro.
Aplicația a fost dezvoltată în regie proprie de către angajații Direcției de Informatizare și Comunicații Digitale din cadrul TUIASI.
Prin aplicația de sesizări online, administrația campusului va îmbunătăți serviciile oferite studenților, va dispune mai eficient alocarea de resurse umane, va optimiza costurile cu materialele necesare remedierii defecțiunilor, va reduce timpii de remediere a intervențiilor în camerele de cămin și va avea un feedback constant din partea studenților.
Tichetul trebuie să conțină toate informațiile de localizare solicitate de sistem, precum și cât mai multe informații privind natura problemei și momentul apariției acesteia. Pentru a ne face o imagine cât mai bună, ajută foarte mult ca studenții să atașeze tichetului cu o fotografie cu defecțiunea sesizată.
Alte informații utile:
– înregistrarea tichetului va fi confirmată în mod automat prin e-mail.
– orice tichet va primi un număr de identificare și un link de acces.
– echipa de suport tehnic va actualiza starea tichetului și va putea solicita informații suplimentare.
– prin intermediul tichetului se va putea comunica cu echipa de suport tehnic.